Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΔΩΡΑ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ σελ. 456 Εξαντλημένο στον εκδότη, υπάρχει 1 αντίτυπο 12 €...


ΔΥΣΛΕΞΙΑ

ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Εξαντλημένο στον εκδότη, υπάρχει 1 αντίτυπο μόνο 12 €...

Παρουσίαση

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται η φύση και οι ιδιαιτερότητες της δυσλεξίας. Είναι στην ουσία μια πολύ βελτιωμένη έκδοση του πρώτου βιβλίου μας που είχε τίτλο «Η κατάρτιση του προγράμματος αντιμετώπισης της Δυσλεξίας» (1995).
Έχει εμπλουτιστεί με σύγχρονες θεωρητικές γνώσεις και πολλές αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με το διδακτικό μας πρόγραμμα.
Παρουσιάζονται επίσης αναλυτικά:
-Η έρευνα για την αποδοτικότητα της Εικονογραφικής Μεθόδου (Ph.D.)
-H «Γλωσσολογική μέθοδος» συστηματικά και ολοκληρωμένα πρώτη φορά στο συγγραφικό μας έργο με λεπτομερείς οδηγίες
-Οι τεχνικές της ανάλυσης λέξεων στα μορφήματα από τα οποία αποτελούνται
-Η διδασκαλία της ορθογραφίας των παραγωγικών μορφημάτων σε σχέση με την σημασία που φέρουν ή προσδίδουν στη λέξη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ
Αναγνωρίζοντας τα δυσλεξικά παιδιά
Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΑΦΗ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
Δυσλεξία και κληρονομικότητα
Εγκέφαλος και Δυσλεξία
Οπτικό σύστημα, ακουστικό σύστημα και Δυσλεξία
Η υπόθεση των Nicolson και Fawcett
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΕΞΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ
Η φωνολογική επεξεργασία του λόγου
Η απομνημόνευση του γλωσσικού υλικού
Η αυτοματοποίηση στην ανάγνωση και στην ορθογραφία
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΣΕ "ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ" ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
Η διαδικασία της ανάγνωσης
Η διαδικασία της ορθογραφημένης γραφής
Ο δυσλεξικός μαθητής κατά τις διαδικασίες της ανάγνωσης και της ορθογραφίας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
"Αργοί" μαθητές και δυσλεξικοί μαθητές: ομοιότητες και διαφορές
ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΣΛΕΞΙΚΩΝ
Ο ρόλος των γονέων
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ - Α' ΜΕΡΟΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ
Η ανάπτυξη της Φωνολογικής Συνειδητότητας
Η διδασκαλία των γραμμάτων με εικονογραφήματα
Τα Εικονογραφήματα των γραμμάτων
Καλλιέργεια Φωνολογικής Συνειδητότητας ως το επίπεδο του φωνήματος
Η διαβάθμιση της δυσκολίας των ασκήσεων Φωνολογικής Συνειδητότητας
Η ανάγνωση της συλλαβής
Η γραφή
Η φορά της γραφής των γραμμάτων
Η ανάγνωση λέξεων και προτάσεων
Αναγνωστικές ασκήσεις
Ασκήσεις Φωνολογικής Συνειδητότητας μετά τη διδασκαλία της ανάγνωσης
Ιδιαίτερες δυσκολίες στη φωνολογική επεξεργασία του λόγου
Ιδιαίτερες δυσκολίες στον τονισμό
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ - Β' ΜΕΡΟΣ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ
Η έννοια του ουσιαστικού
Η έννοια του ρήματος
Οι φωνές των ρημάτων
Οι καταλήξεις της ενεργητικής φωνής
Οι χρόνοι των ρημάτων
Η προσωπική αντωνυμία
Οι πτώσεις των ονοματικών τύπων
Οι καταλήξεις των ουσιαστικών
Τα επίθετα
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Η γραπτή γλώσσα ως σύστημα
Ο τρόπος δόμησης των λέξεων
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας της ορθογραφίας
Η Εικονογραφική Μέθοδος 1989-2003
Οι κανόνες
Η ειδική διδακτική
Η πορεία διδασκαλίας
Παραδείγματα εικονογραφημάτων
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗΜΑΤΑ
Το μόρφημα
Το θέμα και η γραμματική κατάληξη
Η Διδασκαλία της έννοιας του παραγωγικού μορφήματος
Η διδασκαλία της ορθογραφίας των παραγωγικών μορφημάτων
Διδασκαλία παραγωγικών μορφημάτων από ετυμολογικές οικογένειες ρημάτων σε "-ιζω"
Τα μορφήματα στην κλίση του ρήματος
Συνδυασμοί με πολλά παραγωγικά μορφήματα στην ίδια λέξη
Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ
Εικονογραφική και Γλωσσολογική μέθοδος ταυτόχρονα και παράλληλα διαρκώς
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΟΡΦΗΜΑΤΩΝ
Η ΕΡΕΥΝΑ (Ph.D.) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ
Η επιλογή των μαθητών και τα τεστ
Οι λέξεις τις οποίες διδάχθηκαν οι μαθητές
Οι δάσκαλοι που δίδαξαν τους μαθητές
Η σειρά με την οποία χρησιμοποιήθηκαν οι διδακτικές μέθοδοι
Η χρονική διάρκεια των μαθημάτων ανάλογα τη μέθοδο
Η διδακτική της εικονογραφικής μεθόδου
Η διδακτική των παραδοσιακών μεθόδων
Τα δύο τελικά τεστ ορθογραφίας
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Σχολιασμός των αποτελεσμάτων
"ΚΑΝΕ ΘΕΟΥΛΗ ΜΟΥ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΝΑ... ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ"!!! (από την Κατερίνα Π.)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


ΕκδότηςΑΘΗΝΑ
Χρονολογία ΈκδοσηςΑύγουστος 2004
Αριθμός σελίδων456
Διαστάσεις24x17

Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου